1399/08/21 | روابط عمومی
با اعلام هاشم اسکندری ، رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس براساس سیاستهای توسعه گرایانه فدراسیون، پروژه بازآفرینی برند(ری برندینگ) این فدراسیون آغاز و طی بررسی های انجام شده ، عادل دهدشتی، مشاور و استراتژیست حوزه ارتباطات و برند به عنوان مشاور ارتباطات و توسعه برند فدراسون و مدیر این پروژه منصوب شد.
پروژه باز آفرینی فدر اسیون بر پایه تقویت برند در سه سطح سازمان ، رشته ورزشی و برند
شخصی قهرمانان و افراد موثر فدراسیون اجرا خواهد شد.
در این پروژه اجزای مختلف برند شامل : هویت معنایی
، هویت بصری ، عناصر شکل دهنده برند ، مزیت های رقابتی ، مدل ترویج برند ، شخصیت و
کاراکتر و... مورد بازآفرینی و توسعه قرار خواهد گرفت و در میان مدت، تاثیرات مثبت
خود را در نفوذ اجتماعی رشته های تحت پوشش ، ارزش آفرینی معنوی و اقتصادی نمایان خواهد
ساخت.
لطفا نظر دهید
نظر شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین را رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواهد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد